دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور با word :

مقاله بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در اسفند 1388 در مجله دانشکده پزشکی اصفهان از صفحه 815 تا 822 منتشر شده است.
نام: بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شکستگی دیستال فمور
مقاله میله گذاری Retrograde

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: با وجود پیشرفت های ایجاد شده در درمان شکستگی های دیستال فمور، هنوز هم اختلاف نظر فراوانی در مورد روش انتخابی درمان این شکستگی ها وجود دارد. در صورت عدم درمان مناسب این عارضه، ممکن است ناتوانی شدید در بیمار ایجاد شود. هدف از این مطالعه، بررسی نتایج عمل جراحی میله گذاری فمور از قسمت انتهایی در بیماران مبتلا به شکستگی دیستال فمور بود.
روش ها: در این مطالعه آینده نگر، 36 بیمار دچار شکستگی بسته دیستال فمور مراجعه کننده به بیمارستان کاشانی اصفهان از آذرماه 1384 تا آذرماه 1386 به روش اینترامدولاری
Retrograde تحت درمان قرار گرفتند. اطلاعات لازم، نظیر مشخصات دموگرافیک بیماران، اطلاعات حین عمل شامل پارگی لیگامان کروشیت حین عمل، زمان عمل جراحی و میزان خون ریزی و نیز اطلاعات بعد از عمل جراحی شامل عفونت زانو، سختی زانو، میزان دامنه حرکت زانو، میزان درد زانو و جوش خوردگی شکستگی، با استفاده از یک چک لیست جمع آوری و گزارش شد.
یافته ها: میانگین مدت زمان عمل جراحی در کل بیماران 6/11 ± 4/97 دقیقه بود. پارگی لیگامنت کروشیت در هیچ کدام از بیماران صورت نگرفته بود. عفونت محل عمل تنها در 4 بیمار (1/11 درصد) مشاهده شد که تنها در دو هفته اول بعد از عمل جراحی وجود داشته و سپس بهبود یافت. 6 ماه بعد از عمل جراحی، شکستگی استخوان در تمامی بیماران جوش خورده بود.
نتیجه گیری: با توجه به نتایج بسیار مطلوب استفاده از تکنیک میله گذاری Retrograde، می توان این روش را به عنوان درمان مناسب شکستگی دیستال فمور به کار برد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۱۶
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی