دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی تأثیر کنترل رمپبر زمان تأخیر بزرگراه ها با استفاده از شبیه سازی میکروسکوپیک (مطالعه موردی: رمپ ورودی اشرفی اصفهانی به بزرگراه همت) با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تأثیر کنترل رمپبر زمان تأخیر بزرگراه ها با استفاده از شبیه سازی میکروسکوپیک (مطالعه موردی: رمپ ورودی اشرفی اصفهانی به بزرگراه همت) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تأثیر کنترل رمپبر زمان تأخیر بزرگراه ها با استفاده از شبیه سازی میکروسکوپیک (مطالعه موردی: رمپ ورودی اشرفی اصفهانی به بزرگراه همت) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تأثیر کنترل رمپبر زمان تأخیر بزرگراه ها با استفاده از شبیه سازی میکروسکوپیک (مطالعه موردی: رمپ ورودی اشرفی اصفهانی به بزرگراه همت) با word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

تعداد صفحات: 14

چکیده:

امروزه برای کاهش تراکم ترافیک شبکه های آزادراهی و بزرگراهی، با توجه به محدودیت های منابع مالی، زمین و حریم راه در دسترس و مبانی توسعه پایدار، به جای توسعه زیرساخت های جاده ای تأکید بربهینه سازی استفاده از امکانات موجود با استفاده از روش های مدیریت سیستم های حمل و نقل TSM) می باشد.یکی از این روشهای مدیریتی کنترل رمپ می باشد که در آن نرخ جریان ورودی از رمپ به تسهیلات بزرگراهی با استفاده از یک چراغ راهنمایی کنترل می شود و برای بهینه سازی این نرخ جریان از الگوریتم های مختلفی استفاده می شود. در این مقاله با هدف ارزیابی تأثیر کنترل رمپ ورودی اشرفی اصفهانی بر زمان تأخیر بزرگراه همت، به برداشت حجم جریان شبکه در ساعت اوج ترافیکو کالیبراسیون و اعتبارسنجی نرم افزار شبیه سازی میکروسکوپیک TSS Aimsun 6.1 طی مطالعات میدانی پرداخته شده و در انتها نتایج تحلیل و ارزیابی گزینه ها به صورت نمودار و مدل رگرسیونی ارائه و الگوریتم کنترل رمپ ALINEA با درصد اشغال مطلوب 50 % به عنوان گزینه برتر تعیین شده است


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۱۶
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی