مقاله بررسی ترمودینامیکی و اقتصادی سرمایش هوای ورودی در سیکل ترکیبی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ترمودینامیکی و اقتصادی سرمایش هوای ورودی در سیکل ترکیبی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ترمودینامیکی و اقتصادی سرمایش هوای ورودی در سیکل ترکیبی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ترمودینامیکی و اقتصادی سرمایش هوای ورودی در سیکل ترکیبی با word :
سال انتشار: 1384
محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 9
چکیده:
با توجه به اینکه افزایش دمای محیط موجب کاهش توان توربینهای گازی و همچنین سیکلهای ترکیبی می شود , به منظور کاهش دمای هوای ورودی به کمپرسور توربین گاز سیکل ترکیبی کرمان در ساعات گرم، سیستم مه پاش(Fog)پیشنهاد شده است . سیکل ترکیبی دو فشاره بر پایه توربین گاز زیمنس V94.2در نرم افزارEES شبیه سازی شده و برای واقعی تر بودن مدل، خنک کاری پره های توربین نیز مد نظر قرار گرفته است . نتایج نشان می دهد که با استفاده از سیستم خنک کن مه پاش، در ماه خرداد MW 19/34 افزایش توان قابل حصول است و در کل سال بیش از MWh30000 انرژی اضافی تولید خواهد شد . همچنین سرمایه گذاری اولیه خنک کن در مدت زمان 7 / 2 سال برگشت می کند که در مقایسه با نصب توربین جدید، 16سال، بسیار قابل تأمل است.
دانلود این فایل
- ۹۶/۰۱/۱۱