دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی نقش جهانی شدن اقتصاد بر برندفروشی با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش جهانی شدن اقتصاد بر برندفروشی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش جهانی شدن اقتصاد بر برندفروشی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش جهانی شدن اقتصاد بر برندفروشی با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

مسلما متغیرهای بسیاری برای جهانی شدن یک اقتصاد )تجارت( لازم است و البته با داشتن اقتصاد جهانی و رشد آن و فروش بیشتر محصولات، برند شرکتها نیز با ارزش میشوند و سیاستگذاران اقتصادی با تکیه بر آن، به اصل مهم رقابت فائق میآیند. در همین راستا وجودبرندمعتبر، جایگاه مناسب جهت وفاداری به شرکت در ذهن مصرف کننده مشتری بوجود میآورد و بر توسعه تجارت بینالملل و رسیدن جایگاه مهم صادرات کمک میکند، لذا با تامل بر موضوع جهانی شدن اقتصاد، مفاهیم مختلف بازاریابی مدرن مورد تحقیق دانشگاهیان و عاملان بازاریابی قرار گرفته است. از جمله این تحقیقات، میتوان به نقش استراتژیک برند اشاره نمود که در کسب مزیّت رقابتی و تصمیمات مدیریت استراتژیک بازار به عنوان یکی از متغیرهای جهانی شدن اقتصاد مهم میباشد. برهمین اساس ارزش 011 برند شرکتهای بینالمللی معروف دنیا بیش از 0111 میلیارد دلار تخمین زده شده است که ارزش نوسان هر یک از آنها نقش مهمی در تعیین متغیرهای اقتصاد و جهانی شدن در مقوله یاد شده دارد.از سوی دیگر، ظرفیتهای خالی واحدهای تولیدی کوچک، امکان تولید بدون کارخانه را برای شرکتهای دارای برند فراهم نموده تا با برون سپاری بخش ساخت، عملا قیمت تمام شده محصول را پایین آورده و در بحث فروش از امتیاز برندینگ استفاده و سود دوچندان نمایند. مبرهن است که در شرایط تولید بدون کارخانه عکسالعملها نسبت به تغییرات بازار سریعتر میگردد، بر کارایی، کیفیت، انعطاف پذیری و طراحی تاکید ویژه شده و جذب و توسعه تولید بدون کارخانه توسط آنها فراهم میشود و در سایه استفاده از فرصت برند با ارزش، محصولی که از مبدا فاصله جغرافیایی بسیار دارد، فروش رفته و سود و ارزش برای صاحبان صنعت و برند بوجود میآورد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی