دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی بازارهای B2B و پیشنهاد چارچوبی برای ارزش برند در این بازارها مورد کاوی تولید کنندگان قطعات خودرو برای شرکت ایران خودرو با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بازارهای B2B و پیشنهاد چارچوبی برای ارزش برند در این بازارها مورد کاوی تولید کنندگان قطعات خودرو برای شرکت ایران خودرو با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بازارهای B2B و پیشنهاد چارچوبی برای ارزش برند در این بازارها مورد کاوی تولید کنندگان قطعات خودرو برای شرکت ایران خودرو با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بازارهای B2B و پیشنهاد چارچوبی برای ارزش برند در این بازارها مورد کاوی تولید کنندگان قطعات خودرو برای شرکت ایران خودرو با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت

تعداد صفحات : 18

چکیده مقاله:

با افزایش رقابت در بازارهای B2B ، صنایع داخلی هر کشور به منظور باقی ماندن در این عرصه باید مزیتهای رقابتی خود را افزایش دهند. یکی از ابزارهای راهبردی که موجب تعهد و تکرار مصرف، افزایش ارزش اقتصادیبرای سهامداران و گسترش دامنه فعالیتهای اقتصادی در بازارهای B2B می شود، ارزش ویژه برند است . بنابراین شناسائی عوامل تاثیر گذار در ایجاد ارزش برای برندهای صنعتی بسیار مهم است. در این راستا پژوهشهای زیادی در خصوص ایجاد ارزش برند صنعتی با استفاده از مدل های موجود در بازارهای B2C انجام شده است. در این پژوهش با بررسی پیشنه تحقیقات در خصوص ارزش وی ژه برند در بازارهای B2B و استفاده از مدلکلر در بازاهای B2C 1 مصاحبه اکتشافی نیمه ساختار یافته با بازاریابان ، B2B ، بین تولیدکنندگان قطعات خودرو برای یکی از شرکت های خودرو سازی ایران )ایران خودرو( برنامه ریزی شد که هدف اصلیآن دستیابی به طیفی از دیدگاه ها درباره ارزش برند و ایجاد چارچوبی قابل اجرا برای ارزش گذاری برند دربازارهای صنعتی می باشد. چارچوب حاصل شده در این پژوهش دو و یژگی مهم عملکردی و احساسی را برای توسعه ارزش ویژه برند معرفی نمود. در این مدل ویژگی های عملکردی شامل کیفیت، فناوری، ظرفیت،زیرساخت ها، خدمات پس از فروش، قابلیت ها، قابلیت اطمینان و نوآوری شناسایی و معرفی گردید. ضمنا ویژگی های احساسی آن، عواملی مانند کاهش ریسک، اطمینان سازی و اعتماد را در بر گرفت. در یافته های دیگراین پژوهش مشخص شد عوامل موقعیتی )همچون ماهیت خرید( و عوامل محیطی )مانند وضعیت اقتصادی( بر درک اهمیت برند در زمینه B2B توسط تأمین کنندگان مؤثر است. ضمنا در این پژوهش بر ارزش برند به عنوان محرک پیش برنده توسعه B2B و پیشرفت روابط نیز تأکید شده است. این چارچوب، بنیانی برای افراد حاضر در B2B فراهم می آورد تا برندهای خود را از طریق ایجاد رابطه عملکردی و عاطفی با خریداران بسازند که به احتمال زیاد به ایجاد رابطه ای بلند مدت بین عرضه کننده کالا و خریدار منجر خواهد شد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی