
مقاله تاثیرادراک کیفیت خدمات در رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل گرون روز با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیرادراک کیفیت خدمات در رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل گرون روز با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرادراک کیفیت خدمات در رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل گرون روز با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیرادراک کیفیت خدمات در رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل گرون روز با word :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
تعداد صفحات: 7
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر ادراک کیفیت خدمات در رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل گرون روز می باشد. مؤلفه های ادراک کیفیت خدمات شامل قابل اعتمادبودن، اطمینان، قابل لمس بودن، همدلی و مسئول بودن می باشد که در این تحقیق به دنبال بررسی تاثیر این متغیرها بر رضایتمندی مشتریان از نحوه خدمات بانکی ارائهشده توسط شعب مختلف بانک پارسیان می باشد. لذا جامعه آماری پژوهش مشتریان بانک پارسیان شعب شهر تهران و نمونه آماری تحقیق برای جامعه نامحدود و با استفادهاز فرمول کوکران برابر 238 نفر می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از جمله تحقیق توصیفی-پیمایشی است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه استاندارد می باشد تحلیل داده ها با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری و در نرم افزار Lisrel 8.5 انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که بین متغیرهای ادراک کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان، کیفیت کارکردی بر تصویر ذهنی و ادراک کیفیت خدمات، کیفیت فنی بر تصویر ذهنی و ادراک کیفیت خدمات تاثیر معناداری وجود داشته است و تنها بین دو متغیر تصویر ذهنی بر ادراک کیفیت خدمات تاثیر معناداری وجود نداشته است.

- ۹۵/۱۲/۱۳