مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرمافزار VISUM با word دارای 37 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرمافزار VISUM با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرمافزار VISUM با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرمافزار VISUM با word :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
تعداد صفحات: 37
چکیده:
دسترسیهای یک فرودگاه از جمله اجزای مهم آن به شمار میآیند که شاید در نگاه اول توجه زیادی را به خود جلب نکند، ولی وجود دسترسی مناسب در جذب مسافر (مخصوصاً داخلی) مؤثر است. همانطور که عدم وجود دسترسیهی مناسب باعث ایجاد دافعه و کاهش مطلوبیت استفاده از فرودگاه میشود میتوان اظهار داشت که یکی از عوامل مهم در موفیت یک فرودگاه میتواند نوع، کیفیت وکمیت دسترسیهای آن باشد. علاوه بر راهکار هماهنگسازی عرضه با تقاضای سفر موجود و تأمین عرضه مورد نیاز برای جوابگیی به تقاضا، میتوان به مدیریت تقاضا به عنوان راهکاری برای بهینهسازی بهرهگیری از عرضه و توسعه پرهزینه شبکه معابر توجه کرد. بر این اساس در مطالعات حاضر سنارویهای مدیریت تقاضا با هدف کلی کاستن از تقاضای ساعت اوج و انتقال آن از تهران به دیگر مراکز جمعیتی تعریف میشود. از جمله سیاستگذاریهای مورد نظر میتوان به سناریوی سکونت شاغلین شهر فرودگاهی در شهر جدید پرند، تغییر ساعت کاری شاغلین از 2 ساعت به 3 ساعت و تقویت نقش حمل و نقل همگانی در فرودگاه بینالمللی امام خمینی نام برد. در حالت تحقق همزمان سه سیاست مدیریت تقاضا، و پذیرش حجم عبور 2000 معادل سواری از هر باند، با ایجاد 2 باند عبور در هر جهت برا ی آزاد راه تهران – قم، 1 باند عبور برای آزاد راه تهران – ساوه و 1 باند عبور برای اسپاین جنوبی، اسپاین شمالی و دسترسی پرند میتوان پاسخگوی حجم تردد وسایل نقلیه ناشی از کاربریهای شهر فرودگاهی در ساعت اوج افق طرح در این محور بود.
- ۹۵/۰۸/۰۷