مقاله طراحی استراتژیک سیستم های دوچرخه عمومی با محدودیت های سرویس دهی با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی استراتژیک سیستم های دوچرخه عمومی با محدودیت های سرویس دهی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی استراتژیک سیستم های دوچرخه عمومی با محدودیت های سرویس دهی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی استراتژیک سیستم های دوچرخه عمومی با محدودیت های سرویس دهی با word :
سال انتشار: 1390
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی دوچرخه شهری
تعداد صفحات: 5
چکیده:
سیستم دوچرخه سواری که در سالهای اخیر توجه بسیاری را به خودش جلب کرده است، به عنوان یکی از مدهای حمل و نقل درون شهری استفاده شده است که می تواند با سیستم های درون شهری عمومی موجود ادغام شود. در این تحقیق هم به کاربران و هم به سرمایه گذاران در این عرصه توجه شده است. سطح خدمات ارائه شده به کاربران بوسیله سطح پوشش دهی به تقاضاها و هزینه های سفر اندازه گیری شده است. این در حالی است که هزینه های تأسیس ایستگاه های دوچرخه و مسیرهای دوچرخه می بایستی توسط سرمایه گذار ملاحظه شود. در تحقیق حاضر یک مدل ریاضی که دید یکپارچه نسبت به موضوع دارد نیز استفاده شده است. با توجه به علاقه مندی کاربران و سرمایه گذاران، سعی شده است تا تعداد و محل ایستگاه های دوچرخه، ساختار شبکه مسیر های دوچرخه با اتصال به ایستگاه ها و مسیر سفر برای کاربران میان مبداء و مقصد را تعیین کند. یک مثال ساده نیز برای مدل پیشنهادی ارائه شده است.
- ۹۵/۰۸/۰۵