دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تلفیق راوابط تحلیلی ون راین و معادلات دیفرانسیل حاکم بر جریان ساحلی برای محاسبه بار رسوبات انتقالب در راستای ساحل با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تلفیق راوابط تحلیلی ون راین و معادلات دیفرانسیل حاکم بر جریان ساحلی برای محاسبه بار رسوبات انتقالب در راستای ساحل با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تلفیق راوابط تحلیلی ون راین و معادلات دیفرانسیل حاکم بر جریان ساحلی برای محاسبه بار رسوبات انتقالب در راستای ساحل با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تلفیق راوابط تحلیلی ون راین و معادلات دیفرانسیل حاکم بر جریان ساحلی برای محاسبه بار رسوبات انتقالب در راستای ساحل با word :

سال انتشار: 1379

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی سواحل و بنادر و سازه های دریایی

تعداد صفحات: 9

چکیده:

در این مقاله پدیده انتقال رسوب موازی با خط ساحلی در نواحی ساحلی مورد بررسی قرار گرفته است . از بین عوامل موثر در پدیده انتقال رسوب روی امواج،جریانها و خصوصیات توپوگرافی تاکید بیشتری می شود. برای بررسی رفتار امواج از تئوری موج خطی (Linear wave theory) استفاده می شود و برای شبیه سازی جریان ساحلی، معادلات پیوستگی و مومنتوم با در نظر گرفتن ترم های مربوط به تنش های تشعشعی (Radiation stresses) برای راستای موازی با خط ساحلی حل گریدیه اند. همچنین برای تعیین پروفیل غلظت رسوبات معلق در عمق نیز معادله انتقال-پخش (Convection-diffusion equation)رسوب در حالت میانیگین زمانی حل شده است. در کنار روابط مذکور تحلیلی ون راین برای تعیین پارامترهایی نظیر تراز مرجع غلظت بستر (Reference levl bad concentration).زبری ظاهری بستر (Apparent bed roughness) تنش برشی بیشتر ناشی از موج و جریان ، توزیع سرعت در عمق و توزیع ضریب اختلاط رسوب (Sediment mixing coefficient) در عمق نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با حل توام معادلا دیفرانسیل حاکم بر جریان ساحلی با روش عددی تفاضل محدود (Fibite difference) و روابط تحلیل ون راین، در نهایت مقدار رسوبات انتقالی در راستای ساحل به دست خواهد آمد. در نهایت بر اساس مطالب گفته شده، برنامه ای کامپیوتری تحت عنوان ” PLSTP" تهیه شده است که برای محاسبه میزان رسوبات انتقالی در راستای ساحل مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج حاصل از این برنامه کامپیوتری با سایر نتایج و اندازه گیریهای موجود مقایسه شده است که این مقایسه صحت و دقت برنامه کامپیوتری مذکور را تایید می کند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۰۵
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی