مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز) با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز) با word :
سال انتشار: 1389
محل انتشار: پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
دراین مقاله با استفاده از داده های ژئوتکنیکی اندازه گیری شده تونل مسیر شماره 1 متروی تبریز و به کارگیری نرم افزار اجزا محدود Plaxis تحت تاثیر طیف زلزله ال سنتز و با شتاب افقی حداکثر 3g تاثیر فاصله تونلهای دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر میزان جابجاییها، نیروهای وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطحی زمین مورد بررسی قرار گرفته است نتایج حاصل نشان میدهد که کاهش فاصله خارجی تونل ها از 670 به 420 متر باعث افزایش نشست سطحی، جابجایی ها، نیروهای وارد بر سیستم نگهداری و در نتیجه کاهش ضریب اطمینان شده است که نشان میدهد فاصله 670 متری مناسب تر است. همچنین مقدار جابجایی تونل و نشست سطحی زمین با اعمال بار دینامیکی زلزلهکاهش سطح آب زیرزمینی، کاهش یافته است اما مقدار نیروهای داخلی سیستم نگهداری تونل مترو با اعمال بار دینامیکی زلزله و افزایش عمق سطح ایستابی افزایش یافته و در نتیجه ضریب اطمینان کاهش یافته است.
- ۹۵/۰۸/۰۵