
مقاله بزرسی تأثیر ویژگیهای ادراک شده وب سایت خرید بر اعتماد مشتریان در خرید اینترنتی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بزرسی تأثیر ویژگیهای ادراک شده وب سایت خرید بر اعتماد مشتریان در خرید اینترنتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بزرسی تأثیر ویژگیهای ادراک شده وب سایت خرید بر اعتماد مشتریان در خرید اینترنتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بزرسی تأثیر ویژگیهای ادراک شده وب سایت خرید بر اعتماد مشتریان در خرید اینترنتی با word :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
محمدعلی منتیان – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بازار یابی، دانشگاه شهید چمران اهواز
فرزاد پارسایی برازجانی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – مالی دانشگاه شهید چمران
علی بیگی نصیری – کارشناسی ارشد – MBA ، جواهر لعل نهرو JNTU هند
چکیده:
هدف این مطالعه بررسی تأثیر ویژگی های وب سایت خرید بر اعتماد مشتریان است. داده های مطالعه از یک نمونه 217 نفری از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز انتخاب گردید. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود که پایایی آن با استفاده از معیار آلفای کرونباخ تایید گردید. تجزیه و تحلیل داده ها به روش تحلیل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار AMOS نشان داد که برازش مدل پیشنهادی مناسب است. نتایج نشان داد که کیفیت معاملات ادراک شده و امنیت ادراک شده بر اعتماد مشتریان به وب سایت های خرید تاثیر مثبت و معناداری دارد اما تأثیری بین کیفیت محتوای وب سایت و اعتماد مشتریان یافت نشد.

- ۹۵/۰۸/۰۳