دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

دنلود مقاله

دانلود مقاله و پایان نامه و تحقیق

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مدل یکپارچه جهت شناسایی فاکتورهای بحرانی موقفیت و شایستگی های سازمان مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجاء با word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل یکپارچه جهت شناسایی فاکتورهای بحرانی موقفیت و شایستگی های سازمان مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجاء با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل یکپارچه جهت شناسایی فاکتورهای بحرانی موقفیت و شایستگی های سازمان مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجاء با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل یکپارچه جهت شناسایی فاکتورهای بحرانی موقفیت و شایستگی های سازمان مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجاء با word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

تعداد صفحات: 19

چکیده:

فاکتورهای بحرانی موفقیت و شایستگی های سازمانی، از ارکان جدایی ناپذیر نظام های مدرن مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک به شمار می روند. از یک طرف، یکی از ارکان سیستم های مشهور مدیریت عملکرد استراتژیک (از جمله کارت امتیازات متوازن)، شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت و مشخص کردن جایگاه آن در کارت امتیازی شرکت است [6] و فاکتورهای بحرانی موفقیت، استراتژی های کوتاه مدت سازمان را تدوین می کنند و از طرف دیگر، شناسایی شایستگی های کی از منابع تدوین استراتژی های اصلی سازمان بوده و سازمان را به سوی یک شایستگی محوری هدایت می کند.
بسیاری از استراتژیست ها با درک کلیات و مفاهیم فاکتورهای بحرانی موفقیت و شایستگی ها و بر پایه قضاوت های ذهنی و تجربی، به ارائه رویکردهایی در زمینه استخراج فاکتورهای بحرانی موفقیت و شایستگی ها می پردازند [7]. عدم وجود یک مدل جامع، کامل و سیستماتیک ، به طوری که اولاً با سایر اجزای نظام مدیریت استراتژیک هماهنگ باشد و ثانیاً بصورت یکپارچه وهمزمان به شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت و شایستگی ها بپردازد و ثالثا اجرایی و کاربردی باشد [6]، محرک اصلی انجام این تحقیق علمی – کاربردی به شمار می رود. در طراحی مدل جدید سعی شده است تا به انجام تعدیلاتی، شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت وشایستگی های استراتژیک بومی سازی شود. لذا جایگاه اصلی این مدل در مدل مدیریت استراتژیک مبنا که برای شرکت های ایرانی طراحی شده است، بصورت یکپارچه تعیین می گردد.
نتایج حاصل از مطالعات میدانی و تطبیقی منجر به توسعه یک مدل یکپارچه گردید که در این مطالعه بصورت نقشه راهنما ارائه شده است. مقاله حاضر تلاش می کند تا با ارائه مفاهیم کلی فاکتورهای بحرانی موفقیت و شایستگی های استراتژیک، به ارائه مدل جدید استخراج آن ها پرداخته و نتایج کاربردی حاصل از اجرای این مدل را در شرکت قطارهای مسافری رجاء ارائه دهد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی